هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده موت واول مره فى المنتدى >>

كاتب الموضوعرسالة
الملاك البرئ

نكت جامده موت واول مره فى المنتدى >> Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده موت واول مره فى المنتدى >>   نكت جامده موت واول مره فى المنتدى >> I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 10:07 pm

راس اخوه وهو نايم وقعد يضحكككككككك
هيتجنن لما يصحى وميلقيهاش :king:

مسطول لقى كنز !!!
قال كويس ناقص الخريطه ::clap::

واحده سوده اوى ركبها عفريت حاولوا يطلعوه منها قالهم
نفسى اطلع بس مش شايف

واحده بتقول لجوزها اللى اتخنق منها
اطرد السواق ده كان حيموتنى مرتين فى حادثه
الزوج : مش مشكله خلينا نديله فرصه تالته

واحد قاعد مع صاحبه وبيحششوا، وبعد ما اتسطلوا سأله
هو أنا لو نمت مع مراتك نبقى نسايب؟؟: بقوللك إيه..

: قاله
!! لأ.. نبقى خالصين

.

ولد بيسأل أبوه:>
هي الحمير بتتجوز؟؟ قاله:
يا بني مبيتجوزش أصلاً غير الحمير

مذيعة تليفزيون قابلت شاب في الشارع سألته سؤال جاوب إجابة صحيحة ، طلبت منه يحب يشوف أيه

أجاب الشاب : أمي الله يرحمها ، ردت المذيعة مستحيل و ترجته انه يطلب طلب آخر ، فكر الشاب ثم

قال : أحب أشوف الزمالك وهو بياخد الدوري ... ردت المذيعة بسرعة : لأ أجيبلك مامتك أسهل
اسف للزمالكويه

واحد ركب مترو الانفاق.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح

للشخص الذي بجانبه قال له: تذاكر ... قال له: امين عبد الجواد

ناظر مدرسة تزوج وزع على المعازيم أرقام جلوس

مره واحد شحات راح عند واحد عجلاتى بقول له اعطنى مما اعطاك الله ،

اعطاه عجل وقاله خد لك لفه

طيارات امريكيه بتسقط ساندوتشات هامبورجر معونه لبعض الدول الافريقية بسبب المجاعة

الافريقيين تظاهروا من شدة القسوة و هتفوا امال فين الكاتشب !!

يافندم قله بندجية ايه ياهريدي دي وطنك دي امك فراح للعسكري التاني قاله ايه دي قاله دي ام هريدي يا فندم

مرة واحد توأم شاف اخوه، قلو انت فين من الصبح يخرب شكلك، امي خلتني
استحما مرتين

مره استاذ.تربيه فنيه حب يختبر التلاميذ..فقل لهم انا عيزكم ترسموا حمار .....فاوقف تلميذ وقال طيب لو سمحت يااستاذ..اخرج بره علشان محدش يغش

واحد سال شيخ ايه هيا كفاره اللى يتفرج على ستار اكاديمى .. قاله تتفرج على قناه اليمن 3 شهووور

3 أندال بيتنافسوا على مين الأندل فيهم , شافوا ست عجوزة جدا.
الأول قام أخد منها العكاز وكسره . الثانى قال له هى دى ندالة ؟ شوف الندالة على أصولها ,وقام ضرب الست بالبوكس خلى وشها كله دم.
ورجع قال للثالث وقال له ورينا ندالة أكثر من كده ,
قال لهم ولا حاجة , الست دى أمى

مرة 2 أغبياء سايقين سيارة .اللى سايق خبط واحد ماشى فى الشارع , قال للى راكب جنبه ( إنزل شوف الراجل اللى أنا خبطه مات ولا لسه ) نزل الغبى وبص عليه وركب وقال لصاحبه ( أدخل يمين / إرجع ورا / أدخل شمال / دوس بنزين /
بس ياعم أهو كدة مات

واحد بيقول لصاحبه :امبار ح خليت مراتي تركع علي رجليها....قله صحبه ليه؟...قاله كانت بتقولي اطلع من تحت السرير

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

مرة ولد صغير راح لامة قالها ماما ..ماما انا شفت الواد اللى فوقينا بيبوس البت اللى تحتينا قالتلة ملكش دعوة يا حبيبى دول بيحبو بعض وهيتجوز قالها الولد يعنى افهم من كدة ان اى اتنين بيبوسو بعض يبقو هيتجوزو بعض قالتلة اه يا حبيبى الولد قالها طب بابا هيتجوز الشغالة امتى؟؟

واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم

مره واحد كان قاعد في الصاله مراته دخلت عليه لاقته بيقري في كتاب (الرجل سيد المنزل) فقالتله انت مش هاتبطل قراية الكتب الخياليه دي

مدرس رياضه اتجوز مدرسة رياضه خلفو ولد شبه منحرف وبنت دايره على حل شعرها

نكت جامده موت واول مره فى المنتدى >>
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-